torsdag 17 december 2009

God jul!

Jag får passa på att önska alla bloggläsare en riktig god jul och så tacka för att ni följer bloggen, för alla kommentarer och för alla mail som har kommit i loppet av året. Tack snälla ni!

Vi har sjukdom här i familjen så det blir tyvärr inte mycket tid till att blogga just nu. Det är familjens äldste som inte mår bra och mycket tid och ork går åt till det.

I går hann jag i varje fall med en liten promenad i den vackra solnedgången. Kallt var det och ingen snö har vi fått än. Den nya datorn och nya bildprogrammet vill fortfarande inte samarbeta med mig - troligen för att jag inte hinner läsa hjälpen ;-) men jag lyckades i varje fall ladda upp en bild idag. Övergången från pc till mac har inte gått helt smärtfritt kan man säga...

7 kommentarer:

Tvärslå sa...

Krya på er och så tycker jag allt att det är en annan som läsare som ska tacka dej det är givande att läsa din blogg.

India sa...

Krya på er och God jul önskar jag dig också

The Willow Fairy sa...

God bättring och god jul. Hoppas det nya året kommer med allt gott.

fale artut sa...

Ha en fin jul!

Chatarina sa...

Krya på er och Gott Nytt År!

Mångsysslare sa...

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Jeg ser det er en hel del interessant å lese, men det får jeg nok ta litt etter litt. Trist med sykdom. Håper det blir snarlig bedring. Siste halvåret har jeg også vært engasjert i syke mennesker, men nå i desember døde begge to, så det har julen vært preget av.

Jeg ønsker deg og dine et godt nytt år!

Chatora sa...

Du har en award att hämta på min sida!