onsdag 25 november 2009

Ullas nystkrok

Den senaste veckan har jag fått ovanligt många besök från Tyskland - mycket trevligt! :-) Det är många som vill veta mera om Ulla på Dammshults nystkrok så här kommer det en bild till. Jag har berättat om Ullas luffarslöjd tidigare förstås. Ni som vill handla av Ulla kan ta kontakt med henne på dammshult - at - telia.com



Och så några bilder från förra årets julmarknad..



Det gröna är en av mina favoriter - nu när jag redan har det oranga fatet :-)



Och en spindel som gör att jag får associationer till spindelvävsfat...



Det var förresten riktigt många som backade från bordet med Ullas spindlar under julmarknaden - spindelfobi finns tydligen på riktigt även om spindlarna är gjorda i luffarslöjd...
Själv börjar jag få influensafobi - nu har vi snart varit sjuka i två veckor här.

3 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Vilka fina saker. Nystkrokarna är väldigt fina och nu tog jag tag i att maila Ulla. =) Har tänkt på det tidigare men det har inte blivit av men det blev det nu. Bra att du skrev om dem igen.

India sa...

Jag har inte spindelfobi men fick nästan en släng ändå när jag såg dins läskiga spindlar. Huu, kändes verkliga och STORA.

textil sa...

Ja, Ulla gör jättefina saker - det är hon som har gjort spindlarna också förstås. Jag tycker de är gulliga men jag har förstått att det inte är alla som tycker så ;-)