fredag 31 juli 2009

teknik och twittrande

I går testade jag twitter - det gick inte så bra. Försöket på att installera ett litet extraprogram så att jag kunde följa twitter samtidigt som jag surfade på andra sidor resulterade i att inlägget landade här på bloggen! Jag får fortsätta att testa - och så möjligen läsa hjälpen ;-)

http://twitter.com/hantverk

Det här är addressen om ni vill titta.

Jag tänkte mest skriva om saker jag läser om eller bara funderar på i största allmänhet men det har förstås nästan alltid med textil att göra på olika sätt. Ni är välkomna att följa mig där även om det än så länge bara finns ett par testinlägg. Jag har inte hittat så många som twittrar om hantverk och textil så tipsa gärna om flera antingen ni twittrar själva eller vet om någon som gör det.

Inga kommentarer: